trött i morse

Jag tycker att det har gått förvånansvärt bra att kliva upp på mornarna. Jag har kännt mig pigg och utvilad. Men idag kom ett litet bakslag. Jag var hur trött som helst så man hade god lust att dra täcket över huvet och bara skita i allting. Det började med att jag vaknade en hel timme innan klockan ringde, och jag kände redan då hur jobbigt det känndes att jag snart skulle behöva kliva upp och jag frös också. Så jag kunde som inte somna om heller eftersom jag låg och tänkte på att jag inte ville kliva upp. Men men väl på jobbet kändes det som vanligt igen. Dagen har gått fort och jag brukar tycka att tisdagar är sega vart jag än jobbar eller går skola. Tisdagar och söndagar är nog de minst värda dagarna i veckan. aja två dagar gjorda och jag hoppas resten av veckan går fort.


Men dock så måste jag gnälla lite mer. Det tar en timme för mig att ta mig hem från jobbet. Idag tog den en och en halv på grund av sena bussar och att jag kutade in på ica teg. Min dyrbara lediga tid som gör att jag hinner ladda om till nästa dag. :P

aja tror att det var allt för den här gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0