Slut på veckan

helgen har varit grate. I fredags efter jobbet drog jag till Camilla. Vi tog ett glas vitt vin/såg på film och spelade kort.

I lördags var jag sugen på att dricka lite mer vin. Så jag köpte mig en vinare som var riktigt god och for till Camilla. Efter att jag druckit upp min vinare och Camilla tömt restrerade från hennes box for vi till nicklas där Patrik,Anders och Matti också var. Så där spelade vi lite poker, drack lite snaps och grogg för att sedan dra i väg till origo. Matti var snäll och bjöd jag och Camilla på drinkar. Efter att vi varit där ett tag tänkte vi dra till corona. Men när vi väl var där orkade vi inte betala in oss för klockan var ju trotts allt 1 och det kändes ovärt att betala in sig den tiden. Vi käkade lite och sen drog vi hem. Med tanke på sprit intaget igår trodde jag att jag skulle bli bakis idag. Men icket då, jag har mått prima idag :D

Ja det var de. Snart blir det sängen. Jag trivs bra på praktiken och dagarna går fort. Men fy fan jag vill ändå inte jobba i morgon. Det känndes otroligt jobbigt :P


Kommentarer
Postat av: Camilla L

Haha, ja det var en riktig rolig helg tyck ja. Värd att göras om någon gång :) Tycker också att vi borde fara och äta sushi nån dag, är så få som tycker om det!

2011-03-24 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0