Praktik

Hello. Jag har varit så trött i veckan så jag har inte orkat skriva om hur det går på praktiken.

Men det går i alla fall bara bra. Förutom att jag får så ont i fötterna. Det är jobbigt. Lär ju göra ont den har veckan ut men närsta vecka ska det nog börja gå över (förhoppningsvis)

Är dock bara lite jobbigt att ta sig ut dit. Jag börjar halv 7 på mornarna och patrik börjar 06.45. Han har skjutsat ut mig men då har jag varit där halv 6 och väntat i fikarummet på att få börja. Jag får ju starta redan halv 6 då jag är där men jag känner mig inte riktigt redo för det än. Vill bli helt säker på rutinerna först. Men nästa vecka är jag nog redo att starta själv.

I fredags kom min mamma,moster och kusin till stan. Moster och kusin sov på hotell och mamma i lägenheten. Själv sov jag och patrik ute i holmsund.
På fredan åt vi på en intisk resturang. Sen hände det inte så mycket mer. igår följde jag med dom ut på stan. Sen for vi på nus och hälsade på min morbror. Efter det for moster och kusin hem och jag mamma och patrik åt middag på en kinaresturang. Idag har vi också varit ute på i affärer. Jag fick två par byxor av mammi <3 Sen for vi hem och åt middag och chillade lite innan mamma tog bussen hem till vilhelmina.

Det har varit en trevlig helg men den har gått alldeles för fort. Känns minst som om att det skulle ha varit lördagkväll nu. Jag känner mig inte redo för en ny jobbvecka :p

Ikväll så saknar jag både luleå folket och vilhelminafolket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0