Fort var de gjort

Dagen har gått så jäkla fort. Det finns fan inte. När jag for där ifårn så kändes det som om att jag lätt kunde ha jobbat 9 timmar till. Nä men jag hade i alla fall kunnat stanna nån timme för att hjälpa dom då de var ganska mycket att göra. Men jag var tvungen att fara till arbetsförmedlingen innan dom stängde.

Idag har vi haft demo på butterkakor. Ni vet när man står vid sånna där bort och ger smakprover. Inte för att jag stod där då. Vi har gjort  hundratals butterkakor idag. Folk köpte som fan nu på löningsdagen.

Om några timmar anländer border till stan. Själv håller jag på att tvätta och har precis diskat. Nästa helg blir det Luleå. OCH LINN LINDHE ta och blogga lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0