Valpvakt

idag har jag varit valpvakt. Det gick bra, hon var mestadels medgörlig ;) Men jag tycker nog ändå valpvakt är mer krävande än barnvakt :P Det är ett evigt NEJ NEJ NEJ INTE SÅ och FY. Det är skor det ska dras omkring på, saker och kroppsdelar det bits i,saker som rivs ner och så kliver man i en och en annan kisspöl. Det är roligt ändå, men jag skaffar nog barn någon dag och inte valp :P

Just nu befinner jag mig i Vilhelmina. Blir nog här veckan ut skulle jag tro. Dagarna spenderas mestadels hos Malin med hund uppfostran och kortspel. Det är gött det, men lite finare väder skulle vi ha haft så vi kunde steka i solen. Patrik får dock spendera dagarna i Umeå med att jobba. Men det är ju bara ca en månad kvar så får han ju 4 veckors semester.

Jag börjar få ont i huvet så det blir nog sängen rätt så snart.

Jag hade även tänkt att jag skulle bli duktigare på att blogga och ta kort. Men man får se hur det blir med den saken. Jag skulle vilja ha en kamera då kanske man hade kunnat bli lite flitigare.
Sen vill jag ändra utseendet på min blogg. Synd bara att man inte fattar hur man gör :P





Kommentarer
Postat av: marina

jag kan nog helparej att fixa bloggen lite!

2011-06-15 @ 22:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0