Tidsfördriv

UTSEENDE OCH ALLT DÄROMKRING
Anser du dig själv som snygg?
Aldrig
Vem är snyggast? Det är så många så jag vet inte vem jag ska välja
Hur många hål har du i öronen? 5 men jag har ändå tagit 11 hål i öronen.
Har du en hårborste i din väska? Ne jag orkar inte släpa runt på något sånt.
Har du några högklackade skor? Ja och jag vill ha fler.
Vad får du oftast komplimanger för? Håret
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? Inte så ofta nu för tiden. Men förut var det vanligt.
Har du rakat dina ben någon gång? Haha jo mer en en vill jag lova.
Vad har du för puder? Clinique
Har du nytvättat hår? Nej
Vad luktar du nu? Tror jag är ganska doftlös för tillfället
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej, inte speciellt ofta jag gör det heller.

FAKTA
När är du född?
900521 kl 21.31
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja men det blir väldigt sällan. Man har blivit något av en badkruka
Hälsningsfras: Tja,hej hello.
Smeknamn: Tauni
Stjärntecken: Stor stark oxe
Vilka språk kan du prata? Svenska, vet inte om mina kunskaper i engelska och spanska kan räknas.
Röker du? På fester 
Längd: 165
Ögonfärg: Blå
Förhållande: Ja
Är du kär? Ja
Hur många gånger har du varit kär? Ingen aning, inte allt för många iallfall
Ditt längsta förhållande: Mitt nuvarande är inne på 5år
Är du en bra flickvän? Den bästa 
Har du någonsin varit otrogen? Nej
Har någon varit otrogen mot dig? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Uppraggad, jag brukar inte ta första steget
Är du svårflörtad? Hm jag tror jag är ganska lagomt
Har du tagit den här "enkäten" från någon? Ja jag lär ju inte ska ha hittat på den själv

FRAMTID
Vill du ha barn?
Någon dag
Vilket är ditt livsmål? Inget speciellt än så länge
Drömjobbet: Barnmorska

FAVORIT
Vilken är din favoritfärg?
Svart,grön eller röd.
Sämsta färg då? Det vet jag inte riktigt. Allt passar till sitt
Favoritkläder: Har nog ingen
Favoritskor: Mina svarta med klackar
Favoritalkohol: Smirnoff, minttu och en barcardi cider.
Favoritkaraktär i bok: Ingen just nu
Favoritpizza: Oxfilé rulle
Favoritfilm: Har nog ingen.
Favoritbok: har ingen
favorit affär: H&M
Vad tycker du om Sex and the City?: Det gillar jag
Gillar du dokumentärer? Ja om det är något som intresserar en är det väldigt roligt

NONSENS
Vad har du gjort idag?
Dagen är ung så har inte hunnit göra något speciellt. Men ska städa.
Vad gjorde du igår kväll? Såg på film och myste med Malin
Vad vill du helst ha nu? Jobb,större lägenhet,pengar och sol
När blev du fotograferad senast? Det var länge sedan så jag kommer inte ihåg
Vilken låt lyssnade du senast på? Det minns jag inte
Hur många speglar finns i det rum du är i nu? noll
Var är du nu? Vardagsrummet
Har du bråkat med någon idag? Nej
Saknar du någon nu? Jepp
När var du i en affär senast? Igår
Mötte du någon du kände då? Nej
Tycker du om dina grannar? Har inget med dom att göra.
Använder du ICQ eller MSN? Msn
Hur många datorer finns i ditt hus? 2, en är min och en är Patriks
När fick du senast en present? För två två veckor sedanungefär
Vad? Ett spel
Av? Ulf och Linn
Hur många syskon har du? 1
Är dina föräldrar gifta? Ne bara förlovade.
Vad får dej att bli glad? När saker flyter på som det ska
Vad får dej att bli ledsen? Mycket
Går du ensam till skolan? Jag går inte i skola längre
Har du blivit hotad via telefon? Nix
Vad har du för planer för helgen? Inga alls
Hur många lampor har du i ditt rum? 2
Längtar du till din nästa födelsedag? Nix pix.
Hur många gånger har du flyttat? 3

VÄNNER
Vem har du känt längst?
Marina
Har någon fått dig att skratta omkull? Några gånger
Vem står dig närmast? Patrik tror jag det är
Vem är yngst utav dina vänner? Hannah kanske?
Kan du prata om allt med någon? Nej
Har du lätt att få nya vänner? Nae
Har du svikit en vän? Jo det har jag nog.
Har en vän svikit dig? Några gånger, men sånt är livet.

Kommentarer
Postat av: Apumba

HAHA så jävla kul med listor! int igår!

2011-06-18 @ 23:50:30
URL: http://sinnersandsaints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0