Drömmar

Alltså inatt helvete vilka drömmar jag drömde. De var så konstiga och röriga så jag kan tyär inte ens återge dom. Jag önska att man kunde spela in sina drömmar, det skulle vara väldigt roligt. Kan någon uppfinna en sån maskin snart tack?


Jag ska ta och boka klipptid. Mitt hår är så nött så det behövs. Jag funderar faktiskt på att ta bort riktigt mycket. Men det tar emot för jag tycker ju om att ha långt hår. Mitt hår växer så otroligt sakta så därför tar det emot. Hade det kunnat växa snabbare hade jag inte tvekat lika mycket. Men en decimeter skulle ha behövt tas.

Aja jag får se hur det blir med den saken.
Jag måste även fråga lite om vad jag har för valmöjligheter till färgning av håret. Jag vill ju inte behöva färga håret mörkt. Eftersom jag nu har röda pigment i håret kan det ju bli lite knepigt att färga vilken färg som helst.

Nä jag ska ta och fundera på hur jag ska göra. Men nu ska jag se om man får tag i Isak ponken och höra vad han vill ha till middag idag.

hojt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0