Det där med att tvätta gick ju åt helvete

Ja idag har jag då tvättat. Jag började med två maskiner och när dom var klara slängde jag in kläderna i torkskåpet och sängkläderna i tumlaren. Därefter slängde jag in handukarna i tvättmaskinen och gick upp. Efter en timme gick jag ner igen för att ta hand om tvätten igen. Då märkte jag att allt i torktumlaren var blött. Jaha? glömde jag starta igång den eller tänkte jag. Så jag slänger in handukarna där också och far hem till Mor och äter middag. Efter det far jag tillbaka och ska ta hand om tvätten då min tvätt tid snart är slut. Men vad ser man inte då.. Jo allt i tumlaren är fortfarande blött och den här gången vet jag att jag satte igång den.

Så nu hänger det fullt med tvätt i lägenheten. I badrummet,på soffan,på dörrarna och garderoberna och ja där det fanns plats helt enkelt.

Ikväll har jag varit hos Malin och sett på svärdet i stenen, sen blev det lite obligatorisk kortspel också. Självklart så vann jag som vanligt, börjar nästan på att bli lite tjatigt det där ;)

På midsommar ser det ut som att vi far till renström och firar hos Patriks moder. Blir nog skoj det.

Nä nu ska man nog he sig i säng.

god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0