Vilhelmina

Vi for till Vilhelmina i torsdags och kom tillbaka till Umeå idag.

Jag har hängt en del med Malin och spelat spel med Robert och Patrik. Annars har det väl inte hänt så mycket mer.

I fredags så ringde de från Ica Kvantum och jag ska få göra praktik där från och med v.10. Det ser jag fram emot men är också nervös.

Nu ska jag försöka vända tillbak tygnet änu mer. Fast nu är det inte så fraligt igentligen. Lägger mig nån stans runt 1-2 tiden och kilver oftast upp vid 9.

Jag är hungrig så det blir nog tidig middag. Men först måste jag diska och det kändes jätte jobbigt.

Jag vill att de ska bli fredag också. Förhoppningsvis får man in pengar då. Just nu är det ganska fattigt med mina 14 kr på kontot. Men förde över pengar till Patrik i början av månaden så han står ju för maten den här månaden. Men ändå det är alltid gött att ha pengar på kortet för annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0