Vad gör man inte då man har tråkigt

FYRA SKULLE

Skulle du vilja vara längre?- Både Ja och Nej
Skulle du vilja väga mer? - Nej
Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Hm jag vet inte. Kanske, men inte just nu.
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Kan jag ju inte precis påstå

TIO KAN

Kan du röra på öronen? - Nedu. Dom sitter som berg
Kan du slicka dig på näsan? - Nej inte det heller
Kan du kolla i kors med ögonen? - Det kan jag
Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Självklart. Skulle nog klara mig rätt länge utan att prata
Kan du vara på fest utan att dricka? - Yes. Fast är oftast inte lika roligt
Kan dina vänner lita på dig? - Ja
Kan du tänka dig att pierca naveln? - Gjorde det då jag var 14. Tog ut den för nå år sen och hålet har inte växt igen än.
Kan du suga? - Ja på allt möjligt
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Jo men ibland är det svårt

FEMTON HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Haha men ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Nej aldrig :( jo men självklart har dom det.
Har du ett syskon? - Jepp
Har du varit full den här månaden? - Icket
Har du någonsin haft sex med någon? - ja
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Vet inte. Men det har dom nog. I alla fall nån vitlögn
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - typ..
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Ja
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Verkligen ja
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - Igen ja
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Jag har ett förhållande. Han är 7 år äldre
Har du ljugit på någon fråga än då? - nej

TJUGO VEM

Vem är din bäste vän? - Är nog Linn och Malin
Vem älskar du? - Patrik,familjen och vännerna
Vem hade du senast sex med? - Mycket bra fråga, Eller? :P
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? - Familjen
Vem pussade du senast? - Patrik
Vem kan du berätta allt för? - Ingen
Vem hatar du? - Ingen, men ogillar gör man väl
Tänt eller släckt när du ska sova? - Helt klart släckt. Men nog kan jag sova med tänt om det skulle vara så.
Har du gråtit i skolan nån gång? - Jadå
Har du någonsin sminkat dig som punkare? - Nä. Eller kanske oseriöst någon gång. Men det vettifan
Vilken färg har din jacka? - svart
Använder du långkallingar? - Väldigt sällan.Brukar föredra att frysa än att ha som obekväma sakerna på mig.
Har du varit med i en rättegång? - nope
Vilka språk talar din mamma? - Svenska och hon kan väl lite engelska
Senaste piercingen? - Bröstvårtan
Gay? - Vad som nu menas med det? men jag är det i alla fall  inte.
Har du däckat/spytt för att du druckit? - Aldrig däckat men spytt
Har du haft en stalker? - Nja inte riktigt. Men en dryg kille som aldrig slutade ringa mig.
Minns du din/dina musiklärares namn?- Ja faktiskt :P
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? - Nej usch. Jag vill inte bli haj mat
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? - Ta för dig
Har du varit utomlands? - Ja italien och polen
Vilken tid gick du upp i morse? - 09.15
Vad ska du göra efter det här? - sova :D


Kommentarer
Postat av: linn

hahaha det va kul Tone :D mera mera mera :D

2011-02-03 @ 11:00:43
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0