tralala

Namn: Tone Elina Strömberg
Piercingar: 1
Tatueringar:0
Längd:165
Skostorlek: 38
Hårfärg: röd
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Nej
Vilket shampoo använder du: Barn ängeln
Vilken parfym använder du: Lite olika
Vad är du rädd för: Gäddor
Gillar du att tvätta: Nja. Men är väl inte det värsta i hushållet som måste göras
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jadå

Senaste...
Film du hyrde: Oj då jag har ingen aning. Det var ett tag sen jag hyrde film
Låten du lyssnade på: Total eclips of the heart
Låten du hade på hjärnan: Total eclips of the heart
Låten du laddade ner: Det var länge sedan jag laddade ner någon låt så kommer inte ihåg.
Personen som ringde dig: Hippie Harald (hannah)
Personen du ringde: Hm Patrik
Tv program du tittade på: Vänner
Personen du tänkte på: Hippie Harald

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Det har ju sina fördelar men är mest emot
Utnyttja någon: Men vilken normal människa är för det
Teenage smoking: Emot
Köra onykter: MEN emot med stort E

Favorit..
Mat: Hm just nu är det då pasta med phiadelphia sås
Låt: Just nu total eclips of the heart
Dryck: Mineral vatten,vanligt kran vatten eller citron vatten
Film: Jag har nog ingen favorit film. Men senaste riktigt bra filmen jag såg var burlesque

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Över och över men på grund av
Gråtit över en flicka: Nej
Ljugit för någon: Ja
Varit i slagsmål: Nja om man inte räknar med brorsan
Blivit arresterad: Nope

Antal..
Gånger du varit kär: Några
Gånger ditt hjärta brustit: Hm det har det nog aldrig gjort. Men nog har man blivit sårad
Hjärtan brustit på grund av dej?Ingen aning möjligt vis 1
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ett par stycken
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det har hänt några gånger, men har ingen aning om hur många.
Ärr du har på kroppen: Oj då tänker inte räkna men ett 20tal kanske?

Senaste...
Bok du läste: Hundraåringen
Personen du fick brev av: Haha ingen jäkla aning. Var länge sedan man fick brev.
personen du fick sms av: ´Hippie Harald
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jadu när jag var hemma senaste. typ en två veckor sen?
Saken du köpte: Kattsand och kattmat
Vad har du gjort idag: Vaknat,diskat,lagat mat och kollat på tv
Brukar du svära mycket: Nej faktiskt inte. Svor mer förut
Hur tidigt stiger du upp: Stiger inte upp tidigt
Gillar du att slåss: Nix
Är du seriös: Nästan alltid
Vad är du allergisk mot: Har inga aldergier
Var har du ont: Idag har jag ont lite här och där
Använder du hårspray: Ja men väldigt sällan
Favorit serie: Just nu är det Glee

Håkan Hellström eller The Ark: Ingen. Men måste jag välja blir det väl The Ark
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Vet inte vilka de första är så det måste bli Lars
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: Nja är inte så förtjust i det
Är du glad nu: Nja, inte speciellt. Men inte oglad heller eller vad man ska säga
Var du glad igår: Varken glad eller något annat
Varför?: Well hände inte så mycket igår för att vara på något speciellt humör
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Inte vad jag kommer på
Vad dansar du till: Haha inget i stort sett
Stockholm är: Något man far på semester till
Göteborg är: Har adrig varit dör
Kan du sjunga: Ja men det låter förjävligt
Mer värt än guld: De jag känner
Spaghetti eller makaroner: Makaroner, spaghetti smakar skit
Ett land du helst vill besöka: Grekland

BRUKAR DU :

Titta på dig själv i spegeln: Varje dag
Gnälla : Gnäller aldrig
Sova: Jodå, diggar min skönhetssömn
Ha ångest: Varje dag nästan
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Nja
Drömma mardrömmar: Det händer
Klä dig i svart: Det händer
Gå till kyrkan: Nja, men nog är man väl i en kyrka nån gång per år
Gå i skolan: Inte på de senaste två åren
Röka: Fest röker ibland
Ljuga: Jo, det händer väl ibland
Hata folk: Ja, det händer väl det också
Lita på folk: Nja inte till 100%

VEM :

Saknar du: Patrik och en del vänner
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Patrik
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Patrik
Vill du kittla: Patrik men han blir så sur då
Kramade du sist: Patrik
Vill du prata med: Hm jag vet inte. Ingen speciell
Skrek du på sist: Jag skriker aldrig
Vill du vara som: Absolut ingen aning
Sårade dig sist: Patrik
Gjorde dig riktigt glad senast: Hippie Harald
Är vackrast på jorden: Patrik

HAR DU :

För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Haha men nej
Tvångstankar: Nej. men har haft en gång i tiden
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: Nej, eller mja kanske. Men ser det inte som någon sjukdom
Någon skada: Nej
Färgat håret: Jadå
Brutit några ben: Nix, och hoppas att det kommer förbi så
Några piercings: Ja 1. Räknar inte hål i öronen som piercings
Egen dator: Yepp
Bra självförtroende: Nja
Kysst någon: Ja konstigt vore det annars
Velat vara otrogen: Nej
Varit otrogen: Aldrig
Stulit någonting: Ja
Lämnat landet: ja
Tuttat eld på nått: Ja
Gjort något olagligt: Vem har inte?

HUR :

Svarar du i mobilen: Hallå. Om jag inte känner igen numret svarar jag med mitt namn
Fördriver du tiden: Slappar vid datorn eller kollar på tv
Mycket pengar har du: Jadu inte mycket 500 kanske?
Tjänar du pengar: Nej
Ofta Bäddar du sängen: När det kommer främande
Ofta diskar du: Varje/varannan dag
Ofta städar du: lite nu och då

TROR DU :

Att du kommer bli något: Nej tyvär inte
På rymdvarelser: Mja ibland kanske
Att folk tycker om dig: Ja en del
På ett liv efter detta: Ibland
fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: Inte nå överdrivet länge

VÄLJ :

Katt eller hund: Båda
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Land
Sex eller kyssar: Båda samtidgt
Telefon eller internet: Internet
Musik eller tystnad: tystnad oftast
Bok eller film: Film, Men böcker är också nice
Leva eller dö: Leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0