Praktik?

I morgon ska jag ringa till kvantum och höra om dom har nån praktikplats ledig. I så fall blire att hoppa på praktik i typ en månad.

Igår så började jag och patrik på att rensa. Eller han flyttade mest kläderna från byrån och hede dom i garderoben. Och sängkläderna som var där hede han i byrån. En låda fick även vara åt mössor och vantar och en till alla mina saker som tex smink och hårsaker. 

Men efter några timmar sådär for vi ut och gjorde ärender och när vi kom hem igen kom vi av oss. Och idag har vi inte heller fortsatt. Men i morgon ska jag fan se till att de blir av.

igår så var jag även in på online och fixade ett arbetsgivar intyg.  Usch så konstigt det kändes att vara där igen. Kände mig inte alls bekväm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0