Praktik

Var på Ica kvantum idag för att hämta ett papper dom hade fyllt i åt mig som skulle till arbetsförmedlingen. Då fråga dom om jag ville göra praktik i ytligare en månad. Det tackade jag ja till så nu blir det först en månad i bageriet/brödet sen blir det ytligare en i kassan,golvet,spelet och posten.

Det blir nog nice. Fick pröva ut kläder också som jag ska ha på mig :)

Fast sen var det en del av papperet som dom inte kunde fylla i utan det var deras fackman tvungen att göra. Så då fick jag fara in till stan och leta upp handels kontoret och lämna över papperet till dom så skulle dom skicka det till arbetsförmedlingen. Så nu får man hoppas att dom skyndar på och skickar det till af.

Sen fick man ju in pengar idag också så man har handlat lite förnödigheter. Sen ikväll så blir det bio. Jag har även bokat in en tid för en synundersökning till veckan. Hoppas jag inte behöver glasögon. Det känns som att jag skulle behöva det. Men jag kanske bara inbillar mig.

Kommentarer
Postat av: linn

2011-02-25 @ 20:08:28
URL: http://lindhe.blogg.se/
Postat av: linn

kanske ska skriva nått också ;)



Du behöver ju använda glasögon om du har dålig syn, kanske linser :D



När kommer ni och hälsar på nästa gång, eller så kanske det är våran tur att komma ;)

2011-02-25 @ 20:09:55
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0