orolig för hälsan

Min hälsa oroar mig. Måste nog säga både fysiskt och psykiskt. Aja men hur som haver. Just nu är jag mest orolig för mina leder. Jag brukar ju ha ont i dom lite till och från, speciellt om man blir lite kall. Men nu har jag haft ont några dagar i rad. Det varierar lite till och från vart det värker. Just nu gör det mest ont i knäna. Om en timme kan det värka i handlederna. Ikväll kanske det gör ont i fotlederna. Ja det varierar lite till och från och sådär håller det på. Ont i fötterna har jag också vilket är lite oroande. Tänk så ont jag ska få under praktiken. Det är då så för mig, då man inte är van att stå hela dagarna i obekväma skor så får man ont. Men det brukar vara värst första och andra veckan sen blir det bättre och bättre. Som vanligt brukar det vara bra tills man slutar på stället :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0