Lite mer onödiga frågor

Hur bor du: I min lilla 1a eller Patriks något större 1a
Brukar du komma i tid: Ja för det mesta
Hur lång är du: 165 cm över marken
Kan du laga mat: Ja ge mig en kokbok så klarar jag allt.
Vad jobbar du med/pluggar du: fritidsforskare
Vad har du på dig just nu: HAHA trosor. Ja men vadå? kläder är väl överskattat?
Har du någon fobi: Ja social fobi :/
Hade du en bra kväll igår: Nej jag hade tråkigt och ångest
Vilket är ditt senaste inköp: Kex choklad med smak av blåbär. Fast den var inte så god
Din favoritdryck på morgonen: Jag börjar alltid dagen med ett stort glas VATTEN
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Socialen
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja själv också för den delen.
Vad hade du sönder senast: haha ja änu en talrik. Börjar bli jävligt ont om dom.
Vem snackade du med senast: Putte fnask
Varm favoritdricka: Öhm jag tycker inte om varma drycker.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten alltid vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: bacardi breezer
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vadå dumt? Jag gör aldrig dumma saker
Saknar du någon just nu: Ja Luleå folket och mafflan
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Jag vet fan inte. Det är olika från dag till dag.
Något jag stör mig på: Folk som myttar
Intressen: Det är ganska ont om sånt
senaste person du fick en kram av: Patrik
Senaste person du ringde: Patrik
Senaste person som ringde dig: Meeen Patrik
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Ja visst
Längtar du till din nästa födelsedag: njae börjar känna att åren rusar förbi. Men däremot ser jag fram emot min födelsedag av den anledingen att det då nästan är sommar
Har rakat dina ben någon gång: Aldrig. Nu för tiden kan jag till och med fläta håret 
Är du sugen på något nu: Sommar?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: men fy. Jag klarar inte av kaffe.
Använder du hudkräm: ja det gör jag. Men inte så ofta som jag borde
Attraheras du av män med skägg: Som Patrik har ja. Men inte nå gubbskägg
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: Det händer
Röstade du i det senaste valet: Nej det gjorde jag inte
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej!
Vilken låt lyssnade du senast på: Total eclips of the heart
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja en hel del har gjort det
Vad tycker du är äckligt: Snor
Har du pengar på mobilen: Ja en sådär 20 kr

Kommentarer
Postat av: linn

;) längtar tills nästa helg :D

2011-02-04 @ 07:30:41
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0