Jag vill vara rik

Om jag vann en större summa pengar och blev rik skulle jag börja plugga. Till största del väljer jag att inte plugga för att jag är rädd för att ta lån. Känner stor ovilja till det. Enda typen av lån jag känner mig bekväm med skulle då vara ett bostads lån. Jag vill inte leva med en massa lån. Jag skulle aldrig vilja låna om det gick. Men de flesta måste ju ta lån i livet.

Plus att ska jag plugga kommer jag ju inte bli klar på en massa år. Jag vill inte vara 30 innan jag känner att man kan skaffa familj.

Aja idag har det inte hänt så mycket.
lagade chili con carne till middag. Det blev faktiskt göda.

Jag har fortfarande inte köpt någon födelsedags present till patrik. Det måste jag nog göra snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0