Helgen i Luleå

I hegen så var vi i Luleå och hälsade på Ulf,Linn och Kean. Kan ju till lägga att Patrik och Ulfs morsa och lasse kom på lördagen också. Det var trevligt. Dock så kändes det som att alla var så trötta hela helgen. Jag var skit trött. Om man räknar bort fredagen då jag klev upp strax efter 6 på morgonen så har jag ju inte sovit förlite. Däremot har jag sovit lite dåligt så det kanske spelar in.

Vi gjorde som inte nå speciellt heller. Spelade lite spel och chillade. Sen har man fått en dos av bebis mys också.Men jag tycker Kean var lite svår flirtad i helgen :)

När vi kom hem igår så började Patrik klaga lite på att han mådde dåligt. Så inatt vid 2 tiden var han upp och kräktes. Sen igen i morse. Han känner sig kraslig men ändå hyffsat pigg så han har nog en mildare variant och inte vinterkräken. Däremot har nog hans lillebor det. Patrik for dit nyss för Anders ville ha sällskap då han trodde han skulle svimma snart.

Jaja jag hoppas jag inte blir smittad. Och det blir nog inte nå alla hjärtans dag mys i alla fall.


Patrik rensade mitt avlopp i duschen igår. Hade blivit stopp där långt inne i röret någon stans. Han grävde och fick ut lite hår och en stor mutter vart nu den kommer ifrån. Men det blev inte bättre av det. Men då upptäckte han som ett hål för dusch slangen där man spolar in vatten. Så efter att vi spolat ett tag så släppte proppen och nu funkar det bra igen. Så nu får jag antingen se till att rensa där oftare eller sluta lossa en massa hår. Är ju som det som gör att det blir stopp.

Idag har jag varit hos arbetsförmedlingen. Hade tid halv 10 så jag ställde larmet på 08.15. När jag vaknade till i morse och kollade på klockan var den 07,14. Jag tänkte att en minut tills larmet ringer så jag stänge av det och gick upp. Patrik vaknade också och frågade vad klockan var. 08,20 sa jag och han klev upp och satte sig vid datorn. Sen säger han. " är du på fyllan eller. Klockan är ju bara tjugo över sju". Så jag hade tänkt fel och klivit upp en hel timme tidigare. Men det skadar ju inte. Ska ändå se till att ta mig upp tidigare om mornarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0