Dagens händerlser

Okej jag vaknade sent idag, men jaja snart ska man ju upp me tuppen då det blir praktik så man får väl passa på.

Hur som haver så ringde hannah idag precis då Patrik farit ut för att fara på iksu med Anders och träna. Hannah ville att jag skulle komma över och jag tackade ja men förbannade hon lite i smyg för att hon inte ringt sådär en minut tidigare så hade jag kunnat åka med Patrik som skulle åt det hållet.

Jag smsade i alla fall Patrik för att beklaga mig lite över det där. Då ringde han upp och sa " ja men du kommer ju inte vara klar på 10 min" Tillsaken var ju det också att jag nyss klivit upp. Jag ba " jooo men jag är klar" Patrik som hunnit till stan sa att han vänder väl om då men då ska jag stå ute och klar då han kommer. OCH jag var inte ett dugg klar, jag var till och med naken. Så fort på med kläder,packa ner datorn, borsta tänderna, på med ytterkläder och så ut. Jag tog till och med hårborsten och sminket och gjorde i ordning resten i bilen på väg dit. Första gången jag gör en hel sminkning i en bil :P

Sen ikväll så har vi ätit chiligryta hos Anders och Camilla. Det var riktigt trevligt faktiskt. Efter maten spelade vi skipo och drack lite likör.

Jaja vi ser vad morgondagen har att erbjuda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0