Träningskort

Idag efter att jag slutat jobbet for jag och Patrik på Step in 24 och skaffade träningskort. Så nu blir det till att betala 199 kr i 12 månader. Men 199 är ju billigt för att träna. Eftersom det är ett nyöppnat gym är det jätte frächt där inne :)

Jag klev upp strax efter 5 i morse igen. Det är fan härligt alltså. Hoppas jag kan hålla det hela veckan. Sen är det bra också för då går jag och Patrik och lägger oss samtidigt. Aja det var i alla fall jätte halt ute i morse då jag gick till busshållsplatsen.  Det slutade med att jag halkade rakt på rumpan mitt på ett övergångsställe. Det roliga var att det gick så jävla fort så jag han inte med. Helt plötsligt satt jag bara där. Annars brukar man vara så medveten om det. Man halkar till och försöker hålla balansen men tillsist halkar man ändå och allt går i slowmotion. Så var det då inte idag. Det var så halt så det fan var svårt att ta sig upp igen. Mina skor gjorde det ju inte bättre heller.

Aja nu ska jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0