Söndag

Jag blir nästan lite besviken på att jag inte har mer träningsvärk idag. Igår tränade vi så jag blev helt utpumpad och svag i armar och ben. Men ändå så känns det inte så mycket idag.
Nu har vi kört ganska mycket styrka så nästa vecka ska jag nog mest köra kondition. Igår tex började vi med 20 min uppvärming på crosstrainern, sen har vi kört ett antal olika styrkeövningar, vi kör 12 tex lyft x3. Så då Patrik gör sina vilar jag och så tvärtom. Sen avslutar jag med 10 min på cykeln.

Idag klev jag upp halv 7 för att tvätta. Nu ska jag ta och hänga upp de sista maskinerna och sen ska jag diska, plocka upp här och dammsuga. Sen ska jag släpa med Patrik på träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0