Påsk

Yes idag far vi till Renström då. Jag vaknade av att Patrik var uppe redan klockan 5. Själv orkade jag inte vakna till förens 7.

Nu ska vi snart fara till kvantum då jag ska låna ut min "nyckel" till katarina som glömt sin. Det är en liten grå sak som man visar upp mot en dosa så man kommer in i tex omklädningsrum och fika rum, och ja diverse andra rum också.

Sen ska vi fara och träna. Därefter blir det tillbak till lägenheten för att packa,diska och städa upp lite.
Sen är det förmodligen dags för middag eftersom det blir en tidig en. Vid fyra ska vi hämta upp Camilla på maxi då hon slutar.

Vi blir 12 personer i helgen hos Patriks morsa. Men det blir nice. Igår var vi på maxi och handlade massa sill och godis. Man luras till att köpa mycket. Jag kan ju hoppas på att någon glömde ta med sig godis så dom kan äta ur min påse också. Jag kommer ju inte kunna äta upp allting på lördag och tanken är att jag bara ska äta godis på lördagar.

Aja ska slänga på mig träningskläderna nu. Byter om här hemma idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0