Påsk helgen

Jag var ledig i fredags och efter att Camilla slutat jobba for vi till Patriks morsa i renström.
På lördagen for vi in till skellefteå och for på boda borg. Det var roligt och bör göras om :)
Sen grillade vi och gjorde annat smått och gott. Har passat på att sola lite också i det fina vädret. På söndagen åkte vi hem igen. Jag sov hela resan hem då jag hade sovit jätte dåligt på natten.

Idag har man umgåtts med mamma som har varit i stan över helgen.
Jag fick en uppsättning träningskläder som jag ska inviga i morgon.

Däremot har mitt knä blivit dåligt så jag får se vad jag kan göra för typ av kontitions träning utan att det ska göra ont eller bli värre.

Nä nu ska jag sova och i morgon blir det åter till praktiken.
Men det blir kortvecka den här veckan igen. Bara fyra dagar sen drar vi till villis på fredag.

Helgen har gått alldeles för fort tyck hag
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0