Lördag

Alltså varför lär jag mig aldrig. Idag vaknade vi klockan 06.00 och var pigga. Patrik somnade vid 10 och jag 11. Men samtidigt så känns det som varför ska jag gå upp den här tiden för. Det är ju helg och då ska man sova. Så jag låg kvar i sängen, dagdrömde lite och tillsist så somnade jag ju igen. Sen vaknade jag klockan 8 och var skit trött.

Jag trodde att jag skulle ha mer träningsvärk idag. Men det är inte så farligt. Däremot så känns det som att jag har blåmärken på röven efter att ha suttit på den där jävla sadeln till träningscykeln. Den var så jävla obekväm att sitta på, så idag har jag ont i det området.

Jaja nu ska man väl chilla vid datorn ett tag innan vi drar mot synoptik. Sen ska jag nog fara och träna igen. får väl se om Patrik hänger på. En sak till skulle jag skriva också. Såhär är det när man ska träna där så kommer man in genom att lägga sitt kort mot en såndär automat sen ska man lägga pekfingret på en platta som läser av fingeravtrycket för att få komma in. Hur som helst så har det där inte fungerat så bra för mig. Igår blev jag nekad vid varje försök. De två tidigare dagarna har det tagit jätte lång tid för automaten att läsa av mitt fingeravtryck. så jag pratade med personalen igår så fick jag lämna ett nytt. Men det var svårt att få till ett för pekfingret var för tort. Alltså jag har för torra händer. Så tillsist fick vi ett godkänt avtryck på långfingret i stället. Så jag hoppas det ska fungera nu. Får smörja in händerna innan jag far dit. Jag tycker jag smörjer in händerna ihela tiden men jag är fortfarande torr. Och speciellt om fingertopparna. Jag tror det är tvålen på jobbet som gör det.

aja nu blev det mycket här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0