Första träningspasset

Igår var vi då och tränade första gången, härligt må jag säga. Idag har jag träningsvärken. Speciellt i armarna efter bänkpressen. Vi ska dit idag också har jag bestämt. Ska nog förbi synoptik också tror jag. Eller om det blir i morgon vi får se.

Snart ska jag bege mig till jobbet. Fredag igen och snart är det helg. Men det blir nog tungt idag är så himla trött. Hade svårt att somna igår. Var så jäka varmt och så fick jag ingen ro i kroppen. Men som sagt det är fredag, det är bara att härda ut så är det ju snart helg :)

Tror inte det händer så mycket den här helgen. Både jag och Patrik känner bara för att ta det väldigt chill eftersom det varit fart och fläng de senaste helgerna :)

Nä ska göra mig i ordning nu
Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0