Det går bra

Jag må ju ändå säga att det går ganksa bra i kassan :)
Jag hade igentligen bara någon bakom mig nån timme eller två innan jag fick sitta själv. Dock med någon i kassan bakom så att jag kunde vända mig om och fråga om det var något. Några plu koder har jag i alla fall hunnit lära mig. Lite småfel har man gjort men inget som inte ganska lätt kunnat lösas.

Men det är mycket folk nu i veckan. Så det är full rulle hela tiden, och massor handlar dom också :)
Idag hade vi strömavbott också i ca 20 minuter. Vi hade ju det förra veckan också. Inte så optimalt kanske med alla som ska påskhandla.

Okej har jag ont i magen i morgon på morgonen igen så är det nog fan de där jävla pankakorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0