2011-04-04

I fredags efter att jag slutat jobba drog vi till Luleå. När vi kom fram såg vi lite på tv och spelade kort. Sen hände det nog inte så mycket mer vad jag kan komma på.

Lördagen spenderades åt att hjälpa dom att flytta. Måste säga att den dagen köpte vi hem mat från frasses och det var helt jävka värdelös mat. Haha men lite roligt då man tänker på det igentligen. Patrik ringde till och med och skällde ut dom.

På söndagen strosade vi runt lite på stan och åt lunch på en asiatisk resturang. Det var mysit. Sen när vi skulle fara hem till Umeå igen så ringer ulf då vi nästan har tagit oss 5 mil och säger att Patrik glömt din mobil laddare. så det var bara att vända och hämta den igen. Så det kan gå. Det blev ju en del mil längre hem att åka :P

Den här veckan på praktiken är jag vid färskvarorna. Så jag står typ och packar upp korvar och ostar och sånt. Det är väl inte så jätte roligt men dagen har i alla fall gått väldigt fort och huvudsaken är väl det.

Började inte förens 8 i morse. Men jag var uppe redan kvart över 5. Men det var skönt att inte behöva stressa iväg, utan man kunde ta det lungt och sitta lite vid datorn också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0