Dop

Idag har vi varit på Keans dop. Det var trevligt och gött med massa tårta. Men inte uppskattades det att få vatten på huvet, Och farbror Patrik tog mod till sig och läste upp en dikt. Så han har velat om han skulle läsa eller inte.

Men kännde mig lite dålig på kvällen så jag låg hemma och sov i några timmar medans de andra var hos Ulf och Linn och spelade kort. Det känns lite bättre nu. Har dock ganska ont i huvet.

Ja i morgon far vi till Umeå igen. Sen far jag tillbak till Villis på Torsdag och så blir det utgång på Fredag med Malin.

Sen ska vi släpa med Patriks dator till Umeå också för min tyckte det var lägligt att gå SÖNDER. Men Patrik tror han vet vad det är som har gått sönder så han ska ta med sig en sån del som han har liggandes i frådet. Sen får vi hoppas att det är det som är felet. Annars kanske jag måste ta mig råd och köpa en bärbar ändå.

Hojt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0