Blogga?

Jag borde försöka blogga mer. Tycker bara inte att jag har så mycket att skriva om. Flera gånger så loggar jag in på bloggen och tänker skriva. Men det slutar med att jag har idé torka och loggar ut.

Nu har i alla fall Patrik fått jobb i Umeå tre månader framöver. Så vi kommer mest vara i Umeå. Jag var ju även på en arbetsintervju i måndags på Ica kvantum så man får se om man får sig nå jobb.

Idag är det Patriks första dag på jobbet han börjar 13,50 och slutar 24.00.

Men på Fredag blir det återigen att fara till Vilhelmina för då är det dop. Sen tar vi med oss packning och katter och far till Umeå igen.

Nä men det här blir nog bra. Kommer bli lite tråkigt att inte kunna umgås lika mycket med Malin och Linn bara.

hojt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0