Villis igen

Ja men då var man i Villis igen. Ganska skönt efter att ha varit i Umeå i en månad.

Ikväll så gick jag och Linn en liten promenad till statoil där hon bjöd på glass. Sen gick vi upp till Larco och kollade på grays anatomy. Jag fick även känna på bäbis magen så jag kände huvudet, det var fascinerande.

I morgon ska jag börja förbereda tårtan. Sist jag skulle göra den misslyckades jag två gånger så jag gav upp. Jag hoppas det går bra i morgon annars så blir jag ledsen i ögat.

Vi har ju även köpt en ny kattlåda till kissarna med kattlucka. De verkar inte riktigt fatta hur som ska ta sig in och ut. Man får trycka in dom och Spike satt där i en kvart och jamade innan han fattade hur man tog sig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0