Vad har vi gjort.

Sitter och funderar på vad vi har gjort sen den senaste gången jag skrev.

Vi börjar med på tisdagen då vi var hos katarina och grillade. Jag och Patrik åkte buss ut dit. Men i holmsund gick bussen en hel annan vända än vi är van vid. Så i stället för att svänga vänster till området katarina bor i svängde bussen höger. Så jag och Patrik tryckte på stop knappen, men nästa hållplats var i obbola. Så vi hamnade där. Vist kan man väl gå den biten på några kilometer. Men det var blåsigt och vi gick med matkassar så katarina fick slänga Greta i bilen och komma och hämta oss. Sen grillade vi och hade det trevligt. Hem gick det inte heller så bra. Vi ställde oss på fel hållplats så vi fick stå och vänta en halvtimme på nästa buss.

Onsdag tror jag bara att vi satt hemma. Blir inte till att vara ute och flänga lika mycket då inte bilen fungerar.

Igår var vi först och hälsade på Katarina, Matias och Greta på NUS. Greta hade fått lunginflamation och åkt in på akuten på natten med feber kramper och sånt. Där hade hon slutat andas ett litet tag. Men hon var då hyffsat pigg när vi var där och hälsade på. Patrik nämde ett antal gånger att vi ska då aldrig skaffa barn.
Sen for vi och grillade hos Anders och där var vi ända till klockan 23.00 då vi såg på hockey också. Sen så var jag även och hälsade på Camilla och Hannah ett tag då dom bara bor några hus ifrån.

Nu ska jag snart fara in till stan. Ska köpa mig en nagelfil. Jag har bestämt att jag ska ta hand om mina naglar mer. Men jag tycker det är obehagligt att fila naglar så då dom börjar gå av brukar jag klippa dom i stället.

Äsch nu blev det mycket skrivet här. Tror jag slutar nu.

Vi hores.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0