Sådär

Mötet gick väl ganska bra antar jag. Var först lite nervös över att jag inte skulle hitta rätt men se det gjorde jag.

Nu ska jag ta på mig kläder och börja dra till jobbet. De har hållit på med ledningarna så min planerade dusch fick jag ta nu. Jag tror jag kommer få en jobbig kväll idag. Jag har ju haft 3 bra och då borde ju bakslaget komma snart. Plus att jag har ont i huvudet. Men jag har nyss fått i mig mat och en alvedon så jag hoppas det går över eller i alla fall att det slutar bli värre.

Patrik gnäller på mig igen över att jag oroar mig så mycket för allt och ingenting. Han tycker jag ska ta problemet när det kommer, om det kommer. Alltså inte göra som nu att oroa mig dagar eller timmar iförväg. Det finns ju en poäng i det han säger. Men det är svårt att göra som han gör. Jag är en person som oroar mig och säkert en dag kommer få magsår av det :)

Nä ska göra mig i ordning och börja traska till stan. Min cykelnyckel har ju som sagt inte dykt upp än. Men jag vet att den ligger i lägenheten någon stans så den återfinns väl snart förhoppningsvis. I värsta fall får jag väl ta den till en cykel verkstad så dom får hjälpa mig med låset. Sen så är det ju dags för en omgång med dammsugaren så den kanske återfinns då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0