Klar

Nu har jag kollat igenom jobben på platsbanken. Var tvungen att ta en del pauser. Efter ett tag var det trögt att läsa igenom jobben för jag har läst igenom en del. Hittade ett jobb jag ska söka till.
Tycker det är så tråkigt att man ska behöva ha en massa utbildningar eller erfarenheter för att kunna söka de flesta jobb. 99% av jobben som är på platsbanken kräver erfarenhet och/eller utbildning.

Patrik har fortfarande inte kommit hem. Jag har städat lite och diskat. Det jobbigaste med att diska tycker jag är att det tar så lång tid. Jag är så seg när jag diskar för jag skrubbar varje sak i 10 minuter känns det som. Aja över drev en massa men det tar tid. Dubbelt så lång tid som när Patrik diskar :)


Kommentarer
Postat av: linn

vart hittar jag det? hittar inte :S

2010-05-17 @ 13:50:33
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0