Härligt

Nu fungerar Patriks bil igen. Om jag fattade rätt så var det någon kabel som brunnit så bilen inte fick ström.
Matti hjälpte Patrik att hitta och åtgärda felet, Patrik hade ju aldrig klarat det själv. Det är bra då slipper man åka buss hem.

Troligen far vi hem på Onsdag. Det beror på när jag får tid för att söka bidrag. Patrik kommer hur som helst fara hem då eftersom han ska till AF på Torsdagen.

Tänka sig snart fyller jag 20. Man längtade efter det när man var yngre. Nu känns det inte lika märkvärdigt längre. Jag närmar ju mig bara döden. Haha nä skojade. Eller nog för att jag gör det, men var inte så jag menade :)

Jag har som inge att skriva igentligen. Det har som varit en slö dag. Patrik har hållt på med bilen och jag har bara haft ont i huvet.

Nä om man ska slänga sig i duschen nu.
hojt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0