Chili

Igår på festen fick jag smaka lite chili sprit. Det var så här att dom hade lagt värdens starkaste chili frukt i en vodka flaska. Den där chilin finns inte ens i sverige utan dom hade imoprterat ett frö som dom planterat där chilin växte.
Jag fick skit lite men fy så starkt det var. Det brännde i tunga,hals,läppar. Det känndes som att det sprutade eld ur öronen, man blev röd i ansiktet och ögonen tårades och det tog en kvart innan det gick över. Man kände inte ens någon sprit smak.

I dag åt jag,Patrik,Anders,Camilla och Hans på kina resturang till middag. Det var götta.

på Onsdag bär det av till Vilhelmina, men sen så ska vi tillbak igen på måndagen. Så det blir lite flängande fram och tillbak.

nä nu ska jag spela lite spel med Patrik.

hojt

Kommentarer
Postat av: RebeckA

Men hejdlöst vad ni lyxar med kinamat ;)



Har ni inga bilder från kvällen? :)

2010-05-10 @ 08:28:46
URL: http://ircl.blogg.se/
Postat av: linn

hahaha jaa det såg verkligen hemskt ut när du tog den, men tänk dej Erik som tog en full, hahaha han såg ut som att han tänkte skälla ut den som gav han den och sen såg han helt förstörd ut ;P hihi men de va roligt att de mohahaha!!

2010-05-10 @ 08:31:02
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0