Bastu

Att det ska bli så varmt i lägenheten så fort det är varmt ute. Jag håller på att städa (men tog en paus nu) och värmen i lägenheten gör det jobbigt, eller jobbigare kanske man ska säga ;)

Patrik kör Matti till Malå och kommer hem ikväll.

I veckan gjorde jag köttsoppa med klimt. Det var göda och jag känner nästan för att göra det idag igen till middag. Men jag tror nog inte det blir så. Kanske ska göra en sallad i stället. Synd att det ska vara så dyrt bara. Igentligen har jag mer pengar än jag brukar nu. Men jag vart så snål. För det har även gått mer pengar än det brukar de senaste två veckorna :)

Igår så gick jag och Patrik på stan och kollade på inredning. Det var mysigt och jag vill flytta ihop.
Patrik har redan önskat en 30 års present. Dyr jävla knivar. Patrik önskar att vi går ihop och klöper dom. Kommer inte ihåg vad dom hette men såg i alla fall att på Önska kostade en kniv 1300 spän. Men priset varierar lite vart man köper dom. Önska är ju en ganska dyr affär. Men kom ihåg det för jag kommer nog glömma bort det. Fast å andra sidan så är det ju 3 år kvar. Jag och Patrik kanske inte är tillsammans då, men ni kan ju komma ihåg det :)

Nä jag ska gå och kolla på platsbanken efter jobb. När man går på bidrag måste man ju söka jobb. Vilket är ganska logiskt. Men jag tycker det är jobbigt att man måste söka så många jobb då man knappt vet vad man vill jobba med. Mitt förra jobb har gjort att det känns jobbigt att söka vad som helst. Jag trivdes verkligen inte där. Det är en sak att känna åh vad jobbigt det känndes att jobba idag och att känna nej jag vill dö i stället för att fara dit. Jag vill inte känna så igen. Därför vill jag inte söka vad som helst. Och aldrig mer telefonförsäljning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0