Trevlig Helg

Jag har haft bästa helgen på länge. Vi har gjort mycket roligt och man har nästan kännt sig nykär igen.

Roligt var det också att träffa christian igen. En jobbar kompis eller gammal blir det väl nu då han sagt upp sig. Då jag inte jobbar dagtid längre har vi inte träffats på över en månad. Vi han byta några ord och då fick jag veta att han jobbat sitt sista pass i onsdags lyckans ost.

Det är fint väder och jag hade tänkt ge mig ut i spåret idag och åka skidor. Men jag har så ont i huvet. Tror jag håller på att få migrän. Ska leta fram en alvedon och se om man kan förhindra det.

Patrik har varit duktig och sökt några jobb. Det såg lovande ut på 2 ställen :)

Jag har fått svårt att somna på kvällarna vilket är väldigt störande. Jag som brukar ha så lätt för att somna är inte van men att få ligga över en timme innan man somnar.

Patrik han vaknade då fyra i morse och har varit uppe sen dess. Han är så rolig, jag säger " men Patrik lägg dig ner och försök sova ett tag".....
" Men jag har legat i 10 minuter och har inte somnat"

Han ger det ju inte ens en chans. Jag fick han att ligga någon minut till sen gick han upp och satte sig vid datorn.
Nu vet man ju vem som kommer vara tröttare än vanligt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0