Genväg?!

Jag och Camilla skulle ta en "genväg" idag. Över snön där någon gått upp spår. Men vi misstänker att det nog måste ha varit en unge på ca 20 kilo. För det gick inte så bra för oss att gå där. Vi båda sjönk i snön. Trodde nästan inte att jag skulle komma loss en gång då jag hade snö upp över båda knäna. Men det gick fast tappade skon så jag fick köra ner armen och ta upp den.

Vi var och solade idag. Det var väldigt skönt, man längtar som tusan efter sommaren då man ligger där.

Eftersom Camilla inte läser böker har vi börjar lyssna på en ljudbok i stället. Så vi har ett antal timmar med ljudboken.

I morgon kommer Patrik :) Distansförhållande har ju sina fördelar men att vara ifrån varandra tre och en halv vecka är ju bara drygt.

Nä det är nog dags för duschen. Mitt här är minst sagt inte nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0