Snart bär det av till Umeå

På Lördag far jag och Patrik till Umeå. Vi ska fara rätt så tidigt då vi ska dra med ett släp och så ska hon som hade lägenheten före mig komma och hämta sina saker. Så det ska vi fixa och sen fara ut till Patrik syrra. Vi ska även sova där. Hon ringde till Patrik idag och fråga om vi ville sova där. Baktanken var att dom skulle få sovmorgon :P

Katarina sa att dom var ganska slut efter allt det här kring Greta och det skulle vara skönt med en sovmorgon. Sen prata dom lite om det och katarina sa:
K- Greta tycker ju om Tone så mycket.
P- Du hon tycker faktiskt om morbror också.
K- Ja det gör hon, men inte lika mycket som Tone.

Haha jag gillare.

Jag har varit i Villis i två veckor och tiden har bara flygit iväg.

Jag och Linn var och fiskade igår och jag och Patrik idag. Men det är inte lika roligt att fiska med Patrik. Han sitter bara och suckar och vill fara. Annat är det med Linn, hon tycker det är roligt. Patrik är helt enkelt en mycket värdelös fiskar partner.


Kommentarer
Postat av: linn

jaa jag och du är ett bra fisketeam :)

2010-06-04 @ 19:40:44
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0