Piteå

Idag bär det av till Piteå.

Jag håller på att packa. Jag packar säkert onödigt mycket. Men jag har bara en storlek på väskan och då man har massa extra utrymme så fyller man vist lite extra. Jag menar det kan ju faktiskt vara bra att ha med sig, man vet ju aldrig ;)

I natt så drömde jag också en mardröm. Jag kände på mig att jag skulle drömma det efter de där 10 minuterna av skräck filmen jag såg. Inte för att jag är känslig och jag tycker om skräckisar. Men jag fick rysningar av den filmen så jag slog på vänner i stället :)
Det är inte speciellt roligt just när man drömmer det. Men efter åt kan man skratta lite :)

Nä nu ska jag ta och diska så jag kan slänga mig i duschen efter det.

hojt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0