Söka Jobb

Sitter och söker jobb. Jag har ett jobb till att söka innan jag är klar. Jag vill vara ute nu. Är ju som ganska fint väder. Patrik är och hjälper matias så jag har tråkigt.

Igår så var vi på bio och såg nya twiligt filmen. Så man fick se den till slut. Det var ju slut sålt sist vi skulle se den.

Igår när vi kom hem efter bion trodde vi för ett ögonblick att puma hade hoppat ut genom fönstret. Vi hade lämnat det lite öppet då vi for på bion och då vi kom hem stod den öppen på vid gavel. När Patrik lockade på katterna så var det bara Spike som kom fram. Men vi hittade Puma under täcket. Hade ju inte varit så roligt om katten sprungit bort.

Äsch borde försöka söka det där sista jobbet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0