Ont

Jag får så ont i fötterna av att stå i 8-9 timmar och baka. Nu har det gått över lagomt till man ska gå och lägga sig.
Igår köpte jag och Patrik träningskort på body center så har varit där och tränat både igår och idag. Igår så kontitions tränade vi mest på crosstrainern, idag la vi till mer styrka också. Så jag kommer ha värdens träningsvärk i morgon. Känner av det redan nu. Ja men tanken är i alla fall att vi ska fara varje dag efter att jag slutat jobba.

Jag väntar på att Ulf och Linn ska få sin unge snart. Men än fast vattnet gått verkar det inte riktigt vara dags änu. Men snart måste det ju vara dags på riktigt.

Aja är väl dags att göra sig klar för sängen.
hojt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0