Killar

En sak som jag har tänkt lite på. Det är när killar skyller i från sig på sina partners när dom inte vill/orkar göra något. Tex Patrik om han inte orkar spela nått av hans data spel med grabbarna så brukar det låta." Nä jag får inte spela för tjejen ikväll"

Jag skulle aldrig säga "nä jag kan inte göra det för jag får inte för Patrik" Jag kan inte ens tänka mig att han skulle säga att jag inte för göra något på riktigt heller.

Jag fattar inte varför dom gör så. Eller så är det bara Patrik som gör så :)
För det första så låter ju Patrik som värsta toffeln och jag som värsta bitchen.

Eller när han överdriver något jag har sagt. Som för någon dag sen då Anders skulle komma förbi och jag sa skämtsamt att "ja du ska ju veta att ni kommer då inte få sitta här och spela tv spel till klockan 1 inatt" Jag skojade bara och han måste ha fattat det efter att han spelade upprörd och sa "mäh det bestämmer väl inte du". Sen ringer Anders och Patrik säger lite buttert och med tillgjord röst att "Ja Tone sa då att vi skulle veta att vi inte fick sitta här och spela tv spel sent"

Eller när han säger till Ulf, dock skämtsamt att ja i det här förhållandet får man då aldrig sex och så jöxade man för en timme sen.

Jag förstår inte vad grejen är. Är det nån tävling om vem som har jobbigaste tjejen.

Och killar gnäller så mycket över deras tjejer. Patrik gör det. Så fort man har tjaffsat lite så springer han och berättar det för någon polare eller brorsa. Själv så pratar jag väldigt sällan om en sån grej med någon polare.

Haha ja det är lite komiskt ändå, och lite irriterande.
Fast med det här så menar jag ju inte att jag aldrig försöker få han att inte sitta vid datorn ( det händer faktiskt ganska ofta men då kan han sitta väldigt mycket också som de flesta vet) Ibland så är det skönt och ibland så är det trist. Jag vill ju faktiskt inte att han ska sitta och hålla mig i handen hela dagarna. Men i bland kan man ju hitta på nå roligtare.

Att jag aldrig försöker säga att då får det vara nog.
Eller aldrig nekar han sex.

Men man behöver ju inte överdriva ;)

Min älskade dock ibland väldigt knasiga Patrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0