Jobb

Det ser ut att bli lite jobb för mig i sommar ändå. Idag ringde Mona från "Stenmans" och frågade om jag kunde hoppa in och jobba lite. Nu vet jag ju inte exakt hur det kommer bli och hur mycket. Som det lät kommer jag kanske få vara lite i serveringen också. Men det blir nog bra. Förhoppningsvis behöver man inte gå på bidrag nån månad utan leva på pengar man faktiskt tjänat på hederligt arbete :)

Men jag är lite nervös också som alltid. Det är ju så långt mellan gångerna och första dagen brukar kännas lite.. Ja hur man nu ska beskriva det :) Så snart är det dags för onda fötter och tröttheten på fredagarna som får en att somna kl 6 på eftermiddan efter att ha börjat kl 4 hela veckan. Om det nu blir nån sån vecka vill säga. Det var så sist i alla fall :)

I morgon blir det i alla fall Åsele. Bara över dagen eller om man stannar återstår att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0