Dansgala?

Så då var det hembygdsdagarna igen vilket innebär dansgala. Man får väl se om man löser in sig. Men party blir det i i alla fall. Vi börjar kvällen med grillning och jag har varit på systemet och laddat upp med lite alkohol. Men jag ska försöka ta det hyffsat lungt. Det har hänt att man blivit så bakis så man inte riktigt känner suget helgen efter då det är åsele.

I går var vi och grattade Robert som fyllde år och fick tårta. Två olika dessutom. Innan det så gjorde jag en god kyckling gryta. Jag tycker jag är ganska bra i köket när jag väl gör någonting ;) Så fick jag ju MVG också i matlagnings kursen på skolan.

Jag sitter och kollar på serier på tradera. Man skulle ha köpt sig någon serie så man har något att kolla på då det är dåligt väder och Patrik sitter och nördar sig framför datorn. Eller på nätterna då jag oftast är vaken nån timme eller två längre än Patrik. Det finns ju en hel del billiga. Så det kan ju vara värt att köpa någon man aldrig kollat på och se om det är någonting bra att se.

Patrik har lagt upp sin bil på blocket. Så snart kanske han har en ny bil. Fast jag tycker faktiskt om den han har nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0