Yes

Idag känns det faktiskt lite bättre än vad det gjort förra veckan. Bara lite men det är ju ändå något.
Börjar på att känna mig lite friskare vilket är ju bra.

Patrik har ju dessutom sökt jobb här. Han ringde dit idag för att presentera sig mer, vilket gick ganska bra. Hon som är rekryterings ansvarig ( om det nu hette så?) hade läst hanns ansökan och faktiskt kommit ihåg den. När det är många som söker är det ju faktiskt posetivt att någon kommer ihåg ens ansökan. Sen så har hanns syrra jobbat där vilket hon hade upptäckt vilket också såg ut att vara ganska posetivt. Tyvär så handlar det ju inte om så många timmar i månaden, mest helger och några strödagar i veckan möjligtvis. Men hon sa även att det är ju stor chans att få mer timmar, och vill man ta sig till umeå så måste man väl börja någon stans.

Patrik pratade även med syrran sin idag och hon trodde jag hade ganska stor chans att få jobb. Men de har ju även många sökande dit och är det folk som har erfarenhet är det väl kanske större chans att dom får det. Men jag håller tummarna :)

Ja det var väl det posetiva.
Det negativa är att i morgon och resen av veckan och nästa blir det till att jobba.
huga.. Men jag försöker tänka posetivt att det bara är att dra sig dit jobba mina timmar och sen så kan jag vara ledig i alla fall en vecka eller två det beror på :)

Kommentarer
Postat av: maria

alltså förlåt :P jag hade inte stört mig om du inte hade skrivit det så många gånger men jaaa :P det stavas positivt!! :P

2010-01-19 @ 22:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0