Tillslut så gick det

Ja då har man gjort bort ett pass till. 3 ordrar vart tagna. Fast jag var nära att bara ta två igen. Det började som igår, de där 2 ordrarna tog jag snabbt. Innan någon annan i rummet ens hade hunnit dagit någon. Sen gick tiden och jag höll den där tvåan och trode seriöst att det skulle bli som igår. Men den sista halvtimmen fick jag iväg den 3e. 120 spän tjänade. När man sålt över 3 stycken får man sen ut 70 spän per tagen order. Men det ser ju aldrig ut att ska hända mig.

Nä vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen. Känner mig seg eftersom jag råkade somna ett tag när jag kom hem.

Ska väl i alla fall ta en dusch nu.

Hojt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0