Söndag

Som de senaste dagarna så har det hänt lika lite som förut.

Emelie och Tim var här igår kväll/natt hur man nu ser det. De låg ute på raggen och väntade på att andre skulle bli klar från krogen. Så vi snackade lite och såg slutet på en film innan de for igen.
Men det var trevligt att träffa lite folk.

Blir nog till att vara hemma i morgon också om jag inte bestämmer mig för att jobba kväll. Men sen måste de fan bli jobb så jag får ihop mina timmar. Undra vad som händer om man inte får det igentligen?

Ni får ursäkta om det blir mycket gnäll i bloggen men det går som inte att prata av sig med någon.
Jag har försökt med Patrik men man hinner kappt säga något innan han irriterat säger. "Sånt är livet, jag tycker också det är jobbigt ibland men så är det" Vilket jag vet mycket väl, men ibland vill man bara släppa ut det som tynger en och få lite medlidande och stöttning eller något. Inte att man blir avvispad med en axelryckning. Dumma kille.

Jag är faktiskt mycket väl medveten om det. Att sånt är liver och att många har det mycket sämre,och att jag igentligen har det bra. Jag har en egenlägenhet som jag inte ens betalar för tex. Det enda jag står för är mat,nöjen och resor. Men då det inte känns bra är det svårt att vara glad över det man har.  

Många säger " Men så bra du har det, att någon betalar boendet åt dig" Vist i gymnasiet kanske. Nu känns det bara jobbigt att inte ha råd med det själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0