Sådär

Då var första dagen bortgjord.
Det känndes ganska okej, trevligt att träffa christian också. Fast det gick dåligt att sälja. Men det var väl mer än väntat. Jag fick sålt 2 och han 3 st. De där två fick jag sålt första timmen och eftersom det var för bra för att vara sant så sa jag. Ja nu har jag ju fyllt kvoten som är möjligt för mig att sälja på det här. Så sant så sant, under 3 timmar fick jag inte iväg en endaste order, sista timmen orkade jag knappt anstränga mig. Så yes jag tjänade 80 spän på 4 timmar.

Nu är det bara 9 dagar kvar att jobba.

Jag köpte gojibär idag då jag var och handlade. Ska tydligen vara väldigt nyttiga och jag tror jag behöver få i mig lite vitaminer,mineraler och antioxidanter ( har för mig att det ska vara nyttigaste bäret).De ser ut som röda russin ungefär. Prefekt att ha i fil.

Ja men det var väl allt för tillfället. Nu ska jag fixa mig middag, även denna middag kommer innehålla svamp. Jag kommer säkert föräta mig på det. Kanske min kropp som vill ha i sig något som svamp innehåller då jag är så sugen på det? Ungefär som när gravida har värsta suget efter någonting för att kroppen har brist på det. Men det kanske inte bara gäller gravida?

hojt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0