Rekord för mig

Idag fick jag sålt 4 stycken vilket är rekord för mig då jag suttit och sålt de jag säljer nu.
tidigare var 3 stycken. Jag fick iväg den 4 på sista samtalet. Det gjode min dag att jag för en gång skull sålde bättre än christian. Han brukar alltid ligga en order mer än mig men idag fick han bara sålt en.

Sen så ringde Patrik klockan 12 och sa förlåt,förlåt för att jag glömde ringa. Frågade han vad han menade med glömde ringa. " ja men du sa ju att jag skulle ringa vid 10 eller hur det var".

Saken var den att igår kväll så sa jag att " Du kan ju ringa där vid kvart,tio i 8 som vanligt" Vilket han gjorde också. Men tydligen fick han för sig att det var vid 10 han skulle ringa. Tror han inte lyssnade riktigt då jag sa 10 i 8.

Jaja men det var de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0