Planering

Hm vad skall man göra i morgon tro?
Jag hade då tänkt städa, skulle igentligen ha gjort det idag men det blev aldrig av. Hehe dock inte ovanligt.
Sen borde jag ta och jobba, men jag tror jag har en dålig månad/vecka jag känner mig så omotiverad och får ångest av att tänka på att boka in mig för jobb.

Åh jag vill fara och simma men har fan inte råd. Det är så dyrt att fara och simma här. 60-70 spän för en fattiglapp är mycket. Jag är ju inte helt utan pengar men har tillräckligt lite för att det ska svida i kassan.

Jag önska jag hade pengar så jag kunde vara helt oberoende av Mamma och Pappa. Jag hoppas det blir så snart. Haha och det hoppas de också :)

Nä men min önskan är att till sommaren ska jag ha en riktig inkomst ( igentligen så fort som möjligt) , patrik ska ha flyttat hit och vi bor i en tvåa, jag kommer vara med barn och vi har förlovat oss.

Men ju längre tiden går ju längre bort känns det.Det är ju snart februari och klockan tickar. Men det här med inkomsten brådskar.

Föresten så skojade jag bara om barn och förlovning, Ville bara skrämma mamma lite ;)

god natt på er :)

Kommentarer
Postat av: modern

oj där fick man skrämselhicka!!!

2010-01-14 @ 11:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0